Strony

wtorek, 15 lipca 2014

Sposób na wakacyjną nudę.

Hej.
Zaczął się właśnie trzeci tydzień wakacji. Co prawda na początku ich wcale nie czułam, uważałam je za nudne, monotonne. Nie miałam co robić wszyscy znajomi powyjeżdżali zostałam sama. Postanowiłam  wziąć  w garść i zrobić coś, żeby zapobiec nudzie. Myślałam i postanowiłam Wam podsunąć kilka pomysłów na wakacyjną nudę.

                     Sport
Rower, rolki czy basen to aktywny wypoczynek. Ostatnim razem zauważyłam, że coraz więcej młodzieży korzysta z tego typu rekreacji. Nastała moda na aktywny styl życia.
Nie masz co robić ? Weź rower i zrób przejażdżkę po okolicy

         Gotowanie
Połącz przyjemne z pożytecznym. Każdy z nas potrzebuje jedzenia nowej dawki energii. Zazwyczaj jemy coś prostego, coś co mamy pod ręką. Kanapkę z szynką itp.
Nie masz co robić? Weź zrób sałatkę czy coś innego. Nie musi to być coś wykwintnego, ważne, że zrobiliśmy to sami. Przy okazji lepiej smakuje i mamy satysfakcję.
         
                     Chodzenie po mieście
                 Często chodząc po mieście nie ma, gdzie iść, co robić, wszystkie miejsca są stare, już dawno oklepane. Wtedy można poszukać nowych miejsc, można po prostu wybrać się na wycieczkę! Nie musi być daleko. Możemy iść do lasu, parku i tam może być przyjemnie. Ewentualnie pochodzić po sklepach nie trzeba od razu kupować można po prostu po przymierzać.

    Rozwijanie pasji
Każdy z nas ma ukryty jakiś talent. Każdy jest w czymś dobry, kiedy już odkryliśmy swoje powołanie czas je rozwinąć. W roku szkolnym nie mieliśmy za wiele czasu, żeby je kształcić najwyższa pora to zmienić. Teraz mamy mnóstwo wolnego czasu, więc również możemy zacząć się uczyć czegoś nowego.


Jak  widzicie jest wiele możliwości, żeby nie nudzić się. Nie ważne czy samemu czy z przyjaciółmi,
 nie wolno zmarnować czasu. W końcu to maja być nasze najlepsze wakacje i mamy niczego nie żałować.

Pa ♥

16 komentarzy:

  1. Jejku piękne zdjęcia i piękny post ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodzenie po mieście się nie sprawdza, bo mieszkam na wsi z jedną ulicą xD

    http://suecombinations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post!
    śliczne zdjęcia <3
    ja staram się mieć zajęcie w każdej chwili, żeby nie zmarnować wakacji ^^
    ciekawy blog ;3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe posty dodajesz, oby takich jak najwięcej ! :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne pomysły super zdjęcia. :D
    www.swiatroksany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy post =) Mam zamiar bardzo aktywnie spędzić te wakacje i nie zmarnować żadnej chwili.
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też tak uważam to w końcu tylko DWA MIESIĄCE!!!! A przeciesz przez 10 miesięcy tylko się uczyliśmy. Nie można ich zmarnować.

    dance-life-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Na pewno skorzystam z twoich pomysłów :) Zapraszam do siebie! ---> behappyandsmileeeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Na pewno skorzystam z Twoich pomysłów :) Zapraszam do siebie! ----> behappyandsmileeeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! Na pewno skorzystam z Twoich pomysłów :) Zapraszam do siebie! ---> behappyandsmileeeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia przepiękne :) bardzo mi się podobają:)
    masz super wygląd bloga jest przejrzysty i ładny:)
    bardzo zainteresowała mnie twoja notka :)
    Pozdrawiam i życzę miłych wakacji i sukcesów w blogowaniu
    .................................
    moze obs za obs daj znac u mnie na blogu:)
    Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogłaś dać trochę więcej sposobów :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja czytam książki - kocham to! <3

    Będę wdzięczna za komentarz :)
    http://turqusowa.blogspot.com/2014/07/kosmetyki-miraculum.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja muszę się zabrać w końcu za porządne gotowanie :D


    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. W wakacje zawsze zabieram moją sunię na spacer i przy okazji robię zdjecia a jeśli nie z psem to sama wychodzę.

    W sierpniu planuję zrobić sobie kilka wycieczek rowerowych bo kocham jeździć na rowerze i zrobić jeszcze więcej zdjęć - uwielbiam fotografię.W tym miesiącu jakoś nie bardzo miałam na to ochotę..

    Kocham też szkicować, ale na to trzeba mieć duużo czasu.Podczas spacerów rozmawiam z chłopakiem a nie mogę tego zrobić podczas rysowania (rozmawiać z nim) muszę się skupić na rysowaniu..A rozmawiamy bardzo często szczególnie, że jesteśmy rozdzieleni na 2.5 miesiąca, więc po prostu tęsknimy za sobą.

    Dodatkowo podczas tych wakacji nauczyłam się robić danie składające się z ryżu i sosu pomidorowego (pomidory usmażone na patelni + przyprawy).Najlepiej smakuje to z mięsem :).To dla mnie sukces bo nigdy nie ciągnęło mnie do gotowania :P.
    Jeśli chodzi o spedzanie czasu oprócz tego co wymieniłam to też wychodzę się kąpać w rzece (woda czysta jak tylko nie pada deszcz) lub na działkę i się opalam ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog ! Fajne pomysły :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. ♥
Motywuje mnie on do dalszej pracy.♥
Zostaw link do swojego bloga, chętnie go odwiedzę.♥